Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dam1

11. 4. 2011 17:29
Zvlastni!

"Znamená to, že postupné vymírání české společnosti považuje za fakt, se kterým se nedá nic dělat a každý jeden občan se má sám zajistit tím, že si dnes nastřádá peníze, které mu za několik desítek let zabezpečí potřebnou péči. Uvedu alespoň několik důvodů, proč tento přístup nelze akceptovat."

Co nelze akceptovat? Fakta, ze Evropska civilizace postupne vymira, nebo ze se musime primarne postarat kazdy o sebe? Netusil jsem, ze KDU je az tak mimo, ze misto akceptace faktu a prizpusobeni se jim vymysli, jak to jenom udelat, aby ta fakta na nas neplatila!

0 0
možnosti

Stará kára

11. 4. 2011 14:21
Nevím, jak vy

Ale já vidím velký rozdíl, jestli stát bude platit ty úroky z dluhopisů mně a nebo jakési bance.  Vidím velký rozdíl mezi tím, zda budu já přispívat na úroky pro banku, nebo jestli je budu inkasovat.

Pořád ten rozdíl nevidíte?

Jsem starý člověk a vím - podle sebe soudí každý druhé.  Podle této zkušenosti hodnotím všechny, kdo jsou si jisti, jak se fondy rozkradou.

Mimochodem: Nebyla to KDU kdo toto řešení jako součást Topolánkovy vlády podporoval?

0 0
možnosti

Jednoho krásného dne ...

11. 4. 2011 14:56
Re: Nevím, jak vy

to je dost naivní představa že stát který neumí vyrovnat rozpočet ani v době boomu bude splácet narůstající úroky právě vám, dokud si politici nepřiznají plnou pravdu - a tou je fakt, že nasekané dluhy jsou stávajícím způsobem nesplatitelné, nebude možné přijmout racionální řešení. zatím se řešení odkládá a dluhy se vrší.

0 0
možnosti

ddannnn

11. 4. 2011 14:17
Jedině zlato!

 Každý měsíc si kupuji jednu zlatou minci vydanou ČNB. Každoročně narůstá jejich cena (a to jak sběratelská, tak cena zlata), a to tak, že žádná banka mi nikdy nemůže nabídnout srovnatelné úroky. Navíc, toto zlato je směnitelné kdekoli na zeměkouli, nemusím se obávat v případu nutnosti zvednout kotvy a usadit se na druhé straně světa. Zlato nezkrachuje, vždy to budou nejjistěji uložené peníze.

 Nikdo mě nikdy nedonutí podporovat nějaké fondy a banky, navíc, aby mi ještě někdo přikazoval, jestli už jsem dost starý na užívání důchodu a já se ho nakonec ani nedožiji. To ani náhodou:-)

0 0
možnosti

lesicatko

11. 4. 2011 14:04
Len upresnenie

"Žádné akcie, peníze, ani vagon zlata nikomu nic nepomůže, nebude-li zde někdo, kdo by potřebné zboží vyrobil a nutnou službu poskytl.!

.

No ale on ten niekdo tu bude, to vieme s veľkou pravdepodobnosťou. Len India má vzrasť z 1,2 mld na 1,6 mld do r 2050. Druhá vec je zaistiť, aby Tí Indovia robili na vymierajúcich Európanov...

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 999x
Do politiky jsem vstoupil v roce 1990.

V současnosti jsem zastupitelem (KDU-ČSL) a neuvolněným předsedou kontrolního výboru Královéhradeckého kraje.

www.derner.cz

www.facebook.com/DernerVladimir

https://twitter.com/DernerVladimir

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky